متن و ترجمه يI love you از Avril Lavigne
Everything
اينجا پره از بيوگرافي و متن آهنگ و .......
درباره وبلاگ


سلام من آيرينا هستم . 13 سالمه . خوشحالم اين وبلاگ رو براي ديدن انتخاب كردين. اينجا حدودا همه چيز پيدا ميشه. حتما نظر بدين تا اگه وبم مشكلي داشت بتونم درستش كنم. مرسي

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بيوگرافي و متن آهنگ ها و آدرس ayrina2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
ayrina

آخرین مطالب


 
سه شنبه 6 / 12 / 1391برچسب:Avril Lavigne,متن و ترجمه, :: 18:49 :: نويسنده : ayrina

نام خواننده: Avril Lavigne

نام آهنگ:
I love you

متن آهنگ همراه با ترجمه فارسی در ادامه مطلب

 

 

La la
La la la la
La la
La la la la
I like your smile
من لبخندتو دوست دارم
I like your vibe
مهربونیتو دوست دارم
I like your style
تیپ زندگیتو دوست دارم
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من به تو نیست

And I, I like the way
و من...من روش زندگیتو دوست دارم
You’re such a star
تو یه ستاره ای!
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من به تو نیست
Hey
Do you feel, do you feel me?
تو منو احساس می کنی؟
Do you feel what I feel, too?
احساسی که من دارم رو تو هم داری؟
Do you need, do you need me?
تو به من احتیاج داری؟
Do you need me?
به من نیاز داری؟

[chorus]
You’re so beautiful
تو خیلی زیبایی
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من به تو نیست
I’m not sure you know
مطمئن نیستم بدونی
That the reason I love you is you
که دلیل عشق من به تو
Being you
بودنه توئه
Just you
فقط تو
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم
And that’s why I love you
و این دلیل عشق منه

La la
La la la la
La la
La la la la
I like the way you misbehave
از بد رفتاری کردنات خوشم میاد
When we get wasted
وقتی حس می کنی داریم وقتمونو هدر می کنیم
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من نیست
And how you keep your cool
تو خونسردی خودتو حفظ می کنی
When I am complicated
وقتی من اشفته ام
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من نیست

Hey
Do you feel, do you feel me?
تو منو احساس می کنی؟
Do you feel what I feel, too?
احساسی که من دارم رو تو هم داری؟
Do you need, do you need me?
تو به من احتیاج داری؟
Do you need me?
به من احتیاج داری؟

[chorus]
You’re so beautiful
تو خیلی زیبایی
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من به تو نیست
And I’m not sure you know
مطمئن نیستم بدونی
That the reason I love you is you
که دلیل عشق من به تو
Being you
بودن توئه
Just you
فقط تو
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم
And that’s why I love you
و این دلیل عشق منه

Yeah - Oh.
Oh.

Even though we didn’t make it through
اگرچه ما این عشق رو کامل نکردیم
I am always here for you
اما من همیشه به خاطر تو اینجام
You
تو

Hey
Do you feel, do you feel me?
تو منو احساس می کنی؟
Do you feel what I feel, too?
احساسی که من دارم رو تو هم داری؟
Do you need, do you need me?
تو به من احتیاج داری؟
Do you need me?
به من احتیاج داری؟

[chorus]
You’re so beautiful
تو خیلی زیبایی
But that’s not why I love you
اما این دلیل عشق من به تو نیست
I’m not sure you know
مطمئن نیستم بدونی
That the reason I love you is you
که دلیل عشق من به تو
Being you
بودنه توئه
Just you
فقط تو
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
اره!دلیل عشق من به تو تمام ماجراهاییه که با هم داشتیم
And that’s why I love you
و این دلیل عشق منه

La la
La la la la (oh oh)
La la
La la la la (That’s why I love you)
واسه اینه که دوستت دارم

La la
La la la la (oh oh)
La la
La la la la (That’s why I love you)
واسه اینه که دوستت دارم

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: